Gardenwargaming - Playclicks

English forums => General => Topic started by: olki on December 02, 2006, 05:44:22 PM

Title: Der Forumsexilanten thread
Post by: olki on December 02, 2006, 05:44:22 PM
For all nongerman members: this thread will be in German. An exile for the refugees in Diaspora from the German Forum. Please excuse the rudeness of using another language. We have literally been kicked out, and some of us are not that fluent in English, so again, many excuses.
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: olki on December 02, 2006, 05:46:59 PM
Auch hier ein herzliches Willkommen allen Flüchtlingen. Hoffe wir können hier einige Zeit überbrücken.
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: andyente on December 02, 2006, 05:54:14 PM
Hallo bin angekommen  ;D
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: Rotrock on December 02, 2006, 07:45:15 PM
ich war doch schon immer da  ;D
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: Richard on December 02, 2006, 08:04:29 PM

Hallo meine Freunde. Willkommen zum Garten Wargaming und Playclicks.

All the best,
Richard
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: olki on December 02, 2006, 08:25:27 PM
Danke, thanks Richard! ;)
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: Darklord on December 02, 2006, 08:29:02 PM
Hi!

Ich bin jetzt auch hier! Mal sehen was hier so läuft!

Gruß,

Darklord
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: bennain on December 03, 2006, 10:06:47 AM
Hallo Leute,

ich bin und war auch schon immer hier! Werde aber auch weiterhin im Portal aktiv bleiben!  ;D

Gruß
Bennain
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: GaiusIulius on December 03, 2006, 12:55:00 PM
morgen und sers aus Düren (zwischen Köln und Aachen)  ;D
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: Handzumgrus on December 10, 2006, 04:15:07 AM
Hi,

Ich bin auch schon lange hier. Wenn auch nur sporadisch.
Dem Portal bleibe ich dennoch treu. Dort tut sich nämlich was in Richtung Forumregeln usw. Schade, dass es erst soweit kommen musste.

viele Grüße

Lars
Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: es_jedi on January 19, 2007, 02:46:55 PM
Hello brothers from Germany!

I hope you will have a lot of fun here!

Best wishes from Germany

Der (es) Jedi  :)

Title: Re: Der Forumsexilanten thread
Post by: Flash on January 22, 2007, 05:43:41 PM
haben diesen thread übersehen  :-[
jedenfalls auch ein herzliches willkommen von mir!
a warm welcome from me as well!  ;D