Gardenwargaming - Playclicks
English forums => General => Topic started by: Julius augustus on August 01, 2006, 02:57:53 PM
-
hy I am new and playmobile is very expensive in the store near me 2,50 euros for one doll and 10 euro for one knight with horse
-
Hello, Julius augustus ...
Where are you ... ???
Where do you live ... ???
What country ... ???
And, welcome to GW-PC ... !!!
All the best,
Richard
-
yeah post something about urself plz, so that every1 knows who u r. In 'my' shop a doll costs 1,99 Euro :)
-
well i live in the same town as gaius iulius so i have the same price for a doll ;D
julius pls let us knwo where u live and psot some details about urself, alsways interesting to get to know ppl from around the world :D
-
In Denmark specials cost 4 euro
-
A doll costs 2,50 euro, an easter egg 2,00 euro and one knigt about 6,50 or 7,00 euro.
-
thrond i love your english ;D ;D ;D
jajaja
here approximately (in spain) the special ones cost 2,50, the eggs also, and a small box, like for example the black horseman, a horse with a soldier, 7 euros, and a building costs 30.40.50 euros. that is all friends
aquí aproximadamente ( en spain) los especiales cuestan 2.50, los huevos también, y una caja pequeña, como por ejemplo el caballero negro, un caballo con un guerrero, 7 euros, y un edificio cuesta 30,40,50 euros.
ici approximativement (dans spain) ce qui est spéciaux coûtent 2.50, les oeufs aussi, et une petite caisse, comme par exemple le chevalier noir, un cheval avec un guerrier, 7 EURO, et un bâtiment coûte 30.40.50 EURO. cela est tous amis
hier ungefähr (in Spanien) die speziellen kosten 2.50, die Eier auch, und ein Kästchen, wie zum Beispiel der schwarze Reiter, ein Pferd mit einem Soldaten, 7 Euro und ein Gebäude kostet 30.40.50 Euro, das alle Freunde ist
qui approssimativamente (in spagna) quelle speciali costano 2.50, le uova inoltre e una piccola scatola, come per esempio il horseman nero, un cavallo con un soldato, 7 euro e costo di costruzione 30.40.50 euro che è tutti gli amici